iAM – magazyn

Jestem pozytywnie zaskoczony jak szybko redakcja iAM rozwiązała problem z wyświetlaniem magazynu na moim nowym tablecie.

Jednak opowiem od początku. Już od dawna miałem na iPadzie zainstalowaną aplikacje z magazynem iAM. Częściej czytała ten magazyn moja żona. Gdy pojawił się w naszym zestawie tablet na androidzie. Chciałem przenieść najciekawsze rzeczy na niego, tak aby każdy był zadowolony z użytkowania tego sprzętu. Oczywiście zainstalowałem też aplikacje iAM. Nie było to łatwe. Gdy odpaliłem Sklep Play nie mogłem znaleźć tej aplikacji. W pewnym momencie zrezygnowałem bo stwierdziłem, że nie ma tego magazynu na androida. Jednak przypomniałem sobie, że kiedyś opisywałem ten magazyn i twórcy chwalili się, że jest dostępny na dwie platformy. Wszedłem nawet na stronę internetową iAM i tam też znalazłem informację że na tablecie z androidem jest dostępny. Minusem jest to, że nie ma nigdzie na głównej stronie magazynu odnośnika do Sklepu Play i App Store. Gdy się potwierdziła informacja, że magazyn jest na androidzie wróciłem do Sklepu Play i dopiero gdy wpisałem „iam magazine” pojawiła się aplikacja iAM. Szybko zainstalowałem i pobrałem jedno wydanie. Odpaliłem magazyn i znów coś jest nie tak. Okładka jakoś inaczej wygląda niż na iPadzie. Przechodzę dalej, a tam artykuły są obcięte i nie można czytać ponieważ kolumna z tekstem jest w połowie obcięta. Jako geek pomyślałem, źle się zainstalowała aplikacja szybkie usuwanie i ponowna instalacja. Niestety jest to samo. Nie myśląc długo napisałem maila do redakcji z pytaniem czy to jest wina urządzenia czy aplikacji. To była niedziela wieczór. Po napisaniu wiadomości doczytałem w informacjach w Sklep Play, że aplikacja działa w rozdzielczości 1280×800. Niestety Samsung ma inna rozdzielczość dlatego magazyn nie działa poprawnie.

Na drugi dzień dostałem maila z redakcji iAM, w którym była informacja, że aplikacja jest dostosowana do 1280×800 ale powinna sama się dopasować do rozdzielczości, którą mam w tablecie. Podziękowali mi za zwrócenie uwagi na problem, a także wgrali aktualizację do Sklepu Play. Po tej aktualizacji od razu problem został rozwiązany. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, że tak szybko redakcja iAM zareagowała na moją informację. Każda firma powinna tak działać.